29 Ocak 2013 Salı

çantalar



 EL İŞİ ÇANTALAR



ÇANTA-1
ÇANTA-2

ÇANTA-3

ÇANTA-4

ÇANTA-5

ÇANTA-6

ÇANTA-7

ÇANTA-8

ÇANTA-9

ÇANTA-10

ÇANTA-11

ÇANTA-12

ÇANTA-13
İletişim için: serap-tr@hotmail.com 
 Beğendiğiniz çantanın numarasını bana mail atarak bilgi alabilirsiniz.İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Örgü ve kumaştan oluşan kilim desenli otantik bir çanta !
ÇANTA-14

ÇANTA-15

ÇANTA-16

ÇANTA-17

ÇANTA-18

MİNİ ÇANTA-19

İletişim için: serap-tr@hotmail.com 
 Beğendiğiniz çantanın numarasını bana mail atarak bilgi alabilirsiniz.İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

1 yorum:

  1. Yayımlamış olduğum çantalar işlediklerimin bir kısmıdır.Bir yıl önce hobi olarak eski yada kullanılmayan eşyalardan yararlanarak farklı çantalar yaptım. Bu geri dönüşümle başlayan güzellikler daha sonra bana kazanç getirmeye başladı, çevremin desteği ve beğenisi işimde başkalaşımlara da sebep oldu. Bu sayede tığ işine de başladım ve herbirinde benim bile unuttuğum kim bilir ne düşünceler işlendi.Tıpkı Fatih Kısaparmaktan yıllar önce dinlediğimiz "Kilim" şarkısı gibi hikayelere zincir atarak bir birini kovalayan renkler takip etti.Bayanların vazgeçilmez aksesuarı benim sırdaş çantalarım sizinde sırdaşınız olsun.

    YanıtlaSil